Szkolenie ma na celu przygotowanie dziekanów, prodziekanów, kierowników oraz specjalistów ds. pracowniczych do radzenia sobie z wyzwaniami, jakie stwarza praca z tzw. "trudnymi pracownikami". Uczestnicy dowiedzą się, jak rozpoznawać i zrozumieć źródła problematycznych zachowań (np. brak zaangażowania, opór wobec zmian, konflikty, roszczeniowa postawa).
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie jest przeznaczone dla: dziekanów, dyrektorów i kierowników, specjalistów ds. pracowniczych i pracowników administracji.
Podczas warsztatów uczestnicy nauczą się, jak prowadzić trudne rozmowy w sposób konstruktywny i bez eskalacji emocji oraz zdobędą praktyczne narzędzia do udzielania precyzyjnej informacji zwrotnej, rozwiązywania konfliktów i budowania otwartej, opartej na zaufaniu komunikacji w zespole. Szkolenie kładzie nacisk na praktykę, dzięki czemu uczestnicy będą mogli przećwiczyć nabyte umiejętności w bezpiecznym środowisku. Szkolenie ma również na celu zapoznanie uczestników z kodeksowymi i pozakodeksowymi formami dyscyplinowania pracownika oraz przeanalizowanie przypadków w kontekście prawa pracy.
Główne cele szkolenia to:
Termin: 13 listopada 2025 r., godz. 9:00-15:30
Miejsce szkolenia: Gmach Rektorska 4, sala 4.07 (piętro IV)
Cena szkolenia: około 305 zł (w zależności od liczby uczestników)
Prowadzący szkolenie: Anna Krawcewicz i dr Małgorzata Machaj z CWPP - Centrum Wiedzy Prawno-Podatkowej.
Organizator szkolenia: Dział ds. Szkoleń
Więcej informacji
Krystyna Rajkowska, specjalista ds. szkoleń