Akademia Kompetencji w zakresie zamówień publicznych – Rekrutacja rozpocznie się wkrótce
Serdecznie zapraszamy do udziału w nowym programie rozwojowym dla pracowników Politechniki Warszawskiej, którego celem jest wzmocnienie kompetencji w obszarze zamówień publicznych – zgodnie z Europejską Ramą Kompetencji (ECF), polskimi przepisami oraz specyfiką naszej uczelni.
Co zyskasz?
Rozwój kompetencji prawnych, proceduralnych, praktycznych oraz interpersonalnych
Umiejętność lepszego zarządzania procesami zakupowymi realizowanymi w PW
Zwiększenie skuteczności podjętych działań
Doskonalenie zdolności efektywnej współpracy opartej na skutecznej komunikacji, zrozumieniu potrzeb, budowaniu porozumienia
Co planujemy?
Diagnoza potrzeb i poziomu kompetencji uczestników – sprawdź, z czym startujesz!
Podział na grupy zaawansowania – dopasowany do Twoich umiejętności
Szkolenia stacjonarne – tematyczne warsztaty prowadzone przez ekspertów w małych grupach, z wykorzystaniem interaktywnych metod nauczania
Wsparcie poszkoleniowe i ewaluacje – widoczne efekty rozwoju
Szkolenie wyjazdowe dla najbardziej zaangażowanych – integracyjny i podsumowujący warsztat zorganizowany w ośrodku PW
Raport końcowy i ankieta podsumowująca – sprawdź, jak zmieniły się Twoje kompetencje!
Kto może się zgłosić?
Pełnomocnicy i specjaliści ds. zamówień publicznych
Pracownicy merytoryczni zaangażowani w procesy zakupowe
Liczba miejsc ograniczona. Decyduje rola w procesach oraz decyzja kierownictwa
Rozpoczęcie zajęć już w maju 2025!
Wkrótce ruszy rekrutacja – zapraszamy do udziału
Masz pytania? Skontaktuj się z nami!
Kontakt
Dział ds. Szkoleń:
Agnieszka Niczewska - email: agnieszka.niczewska@pw.edu.pl tel. wew. 5791
Elżbieta Cwalina - email: elzbieta.cwalina@pw.edu.pl tel. wew. 1564