Akademia Kompetencji w zakresie zamówień publicznych – Rekrutacja rozpocznie się wkrótce

Serdecznie zapraszamy do udziału w nowym programie rozwojowym dla pracowników Politechniki Warszawskiej, którego celem jest wzmocnienie kompetencji w obszarze zamówień publicznych – zgodnie z Europejską Ramą Kompetencji (ECF), polskimi przepisami oraz specyfiką naszej uczelni.

Co zyskasz?

Rozwój kompetencji prawnych, proceduralnych, praktycznych oraz interpersonalnych

Umiejętność lepszego zarządzania procesami zakupowymi realizowanymi w PW

Zwiększenie skuteczności podjętych  działań

Doskonalenie zdolności efektywnej współpracy opartej na skutecznej komunikacji, zrozumieniu potrzeb, budowaniu porozumienia

Co planujemy?

Diagnoza potrzeb i poziomu kompetencji uczestników – sprawdź, z czym startujesz!

Podział na grupy zaawansowania – dopasowany do Twoich umiejętności

Szkolenia stacjonarne – tematyczne warsztaty prowadzone przez ekspertów w małych grupach, z wykorzystaniem interaktywnych metod nauczania

Wsparcie poszkoleniowe i ewaluacje – widoczne efekty rozwoju

Szkolenie wyjazdowe dla najbardziej zaangażowanych  – integracyjny i podsumowujący warsztat zorganizowany w ośrodku PW

Raport końcowy i ankieta podsumowująca – sprawdź, jak zmieniły się Twoje kompetencje!

Kto może się zgłosić?

Pełnomocnicy i specjaliści ds. zamówień publicznych

Pracownicy merytoryczni zaangażowani w procesy zakupowe

Liczba miejsc ograniczona. Decyduje rola w procesach oraz decyzja kierownictwa

Rozpoczęcie zajęć już w maju 2025!
Wkrótce ruszy rekrutacja – zapraszamy do udziału

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Kontakt

Dział ds. Szkoleń:

Agnieszka Niczewska - email: agnieszka.niczewska@pw.edu.pl tel. wew. 5791

Elżbieta Cwalina - email: elzbieta.cwalina@pw.edu.pl tel. wew. 1564